poniedziałek, 27 czerwca 2011

Coming soon... PART 2

No i nici z Kolekcji Wszech Czasów...
Grę zamówiłem ponad miesiąc temu. W końcu doszła, dzisiaj... w kopercie. Dostałem jakieś gównianego DVD Boxa z Heroes Complete, bez żadnych koszulek, plakatów, niczego. Zapłaciłem za to 140zł, o 40zł więcej niż za BioShocka 2 (kolekcjonerkę ofkors) od tego samego sprzedawcy. Za zwykłe pudełko z grą. Strzeżcie się firmy pr0gamers aka DiscWorld. Przynajmniej po zwrocie towaru, będę miał fundusze na inne edycje kolekcjonerskie - The Settlers 7, King's Bounty Legenda, OF: Dragon Rising, Far Cry 2, S.T.A.L.K.E.R. Czyste Niebo, Shogun 2, Disciples III... Tyle do wyboru...


8 komentarzy:

  1. o ja...
    no to kanał.Co do innej kolekcjonerki to polecam KB: Legenda.Tyle, że trudno ją będzie upolować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się składa, że znalazłem sobie pewną aukcję z tą grą za 40zł. : P

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, i Shogun 2 już zamówiony. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jublieusz :D http://screenshooter.net/7736103/klvlyvu

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki :)
    Shogun 2 z figurką, czy z zagranicy ściągasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, polska kolekcjonerka Shoguna (film, książka, koszulka, karty...). Nie podobała mi się ta z figurką (choć ta z szachami była całkiem całkiem), według mnie się nie opłaca. : P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie to była EK brytyjska (a ta to zwykły DVD-Box, nie bogate polskie wydanie), bo z takową spotkałem się na Allegro, mianowaną jako Kolekcja Wszechczasów.

    Poświęciłem trochę czasu i znalazłem ją na Allegro:

    http://allegro.pl/heroes-of-might-and-magic-kolekcja-wszechczasow-i1688966285.html

    Wychodzi na to, że to jest właśnie ta, którą kupowałeś, bo sprzedającym jest pr0gamers. On sprowadza gry z Wysp, więc czytaj dokładnie opisy, a nie zabłądzisz :)

    Ja swoją kupiłem niedawno. Dałem 180 zł (+wysyłka), co jest niezłą ceną (koleś rzucił 5 zafoliowanych i rozeszły się momentalnie xD), zważywszy, że wcześniej widywałem pojedyncze i nie zawsze zafoliowane egzemplarze po 250 zł i góra.

    Jakieś 1.5 roku temu było ich sporo w krakowskim Saturnie i to po 160 zł, ale nie chciało mi się tego taszczyć ze sobą i wycofali :/

    Obecnie jedyna sensowna oferta na Allegro to:

    http://allegro.pl/heroes-of-might-and-magic-kolekcja-wszech-czasow-i1683754566.html

    ... ale radzę uważać, bo koleś ma mało komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dam sobie z tym spokój i tak już nie mam tyle pieniędzy, ale dzięki. : )

    OdpowiedzUsuń