poniedziałek, 4 lipca 2011

Call of Juarez The Cartel (Edycja Kolekcjonerska) - Składajcie pre-ordery!

Trzecia odsłona Call of Juarez, The Cartel pojawi się na sklepowych półk... tfu, niestety można będzie go nabyć tylko w internetowych sklepach, jeśli mowa o edycji kolekcjonerskiej, już za niecałe dwa miesiące. Już dzisiaj możecie składać pre-ordery.

Kolekcjonerska "Cartela" jest chyba najbogatszą z ostatnich, które pojawiły się na rynku. Będzie się składać z aż prawie dwudziestu elementów. Pierwszy to gra, później jest soundtrack, FanKit, brelok imitujacy pocisk, odznaka policyjna Bena McCalla z kodami na dwie dodatkowe sztuki broni (ULC Karabinek z tłumikiem kal. 9x19 mm i ULC Pistolety półautomatyczne z celownikiem optycznym), smycz, benzynową zapalniczkę, dwa nieśmiertelniki, paczkę „narkotyków“, plik fałszywych pieniędzy, okulary przeciwsłoneczne, plakat z motywem z gry i statystykami broni, bandana, koszulka, a to wszystko zapakowane w aluminiową walizkę.
Wiele internetowych dostawców oferuję tę edycję, ale najbardziej opłacalną znajdziecie w Klik!
Niestety jest jej jedyne 1000 sztuk, więc musicie się śpieszyć! Ja już zamówiłem swój egzemplarz, a wy?

1 komentarz:

  1. Złożyłem oczywiście preordka. Mam nadzieję, że się nie zawiodę, ale nie chciałem popełnić tego samego błędu co w przypadku Więzów Krwi. Przy premierze nie byłem zainteresowany, a później miałem ogromny apetyt na EK, a nigdzie nie szło jej zdobyć. 150 zł za taki pakiet to wręcz promocja. Teraz gierki PC-towe chodzą po 100-120 zł gołe przy premierze.

    OdpowiedzUsuń